Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2021

το σπίτι μύριζε μολύβι και νωπό χαρτί

το σπίτι μύριζε μολύβι


το σπίτι είχε κάτι νησιώτικο

είχε αυλή μικρή και ασφάλεια για τα ποδήλατα ξεκλείδωτα

 

τα χέρια μου καθώς ήταν βουτηγμένα στο βάζο με τα ζελεδάκια

με έπιασα να τα πασπατεύω


τότε 

θυμήθηκα για λίγο τα παιδικά όνειρά μου

 

το σπίτι μύριζε μολύβι και νωπό χαρτί

 

ο τοίχος μου χαμογελούσε κι εγώ χαμογελούσα στις ζωγραφιές αλλά πάντα αυτές με έδειχναν θλιμμένη

τότε έλεγες

αυτή είναι μια πετυχημένη ζωγραφιά


θυμάμαι κάτι να μονολογείς 
κάτι πως απεικόνισες το μέσα μου



τα ζελεδάκια στο βάζο μου θύμισαν και πάλι τα παιδικά μου όνειρα

το ίδιο μαλακά κι εύθραυστα

 

 

το σπίτι μύριζε μολύβι

το σπίτι μύριζε νωπό χαρτί

το σπίτι μύριζε σπίτι κι εγώ εσύ




                      






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου